Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.PufcaToys.ro are valoare contractuala insotita de confirmarea de comanda.

Pentru localitati in afara retelei de curierat, livrarea se face contra unei taxe suplimentare, indiferent de categoria din care face parte produsul.

Pentru comenzile de minim 250 lei oferim livrare gratuită.

Livrarea produselor se face prin curierat rapid  Fan Curier. Nu se fac livrari  Duminica .

  • Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia. Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la confirmarea comenzii exceptand zilele de duminica, precum si sarbatorile legale.
  • *Livrare:  1-2 zile lucratoare:
  • *Durata de livrare a produselor de  1-2 zile lucratoare  poate fi oferita in perioadele cu volum scazut de comenzi si in conditii de disponibilitate a produselor. Termenul se poate prelungi pana la  30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.
  • Clientul are responsabilitatea de a verifica la primirea coletului integritatea produsului si in maxim 48 ore de la primire are obligativitatea de a notifica in scris SC SEASIDE PLAYGROUNDS SRLprintr-un email insostit de poze demonstrative ale defectiunilor survenite. Totodata daca la livrarea produsului sunt semnalate deteriorari majore ale ambalajului produsului clientul trebuie sa intocmeasca un proces verbal de constatare avarieri/pierderi sau deteriorare impreuna cu agentul firmei de curierat, si sa pastreze un exemplar. Pentru produsele livrate la adresa din comanda si ulterior transportate de catre client la o alta adresa nu ne asumam responsabilitatea referitor la integritatea transportarii respectivului produs!

Pot exista situatiiexceptionale, cand produsul comandat nu se mai afla pe stoc in momentul comenzii sau se aduce pe comanda din stocul furnizorului extern. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate in termen maxim de 30 de zile in limita stocului disponibil.

Pot exista de asemenea exceptii de livrare in termenul standard de livrare de 1-2 zile lucratoare, pentru comenzile achitate prin transfer bancar sau ordin de plata, pentru care tranzactia bancii poate dura in functie de timpul de procesare al fiecarei banci; in aceasta situatie comanda se va procesa doar in momentul in care banii au fost transferati in contul SC SEASIDE PLAYGROUNDS SRL.

Pot exista intarzieri de livrare datorate conditiilor meteo nefavorabile, drumuri impracticabile sau alte cauze ce tin de evolutia vremii.

Pretul produselor aduse pe comanda se poate modifica fata de pretulafisat in momentul efectuarii comenzii , situtie ce vi se aduce la cunostinta  de operatorii SC SEASIDE PLAYGROUNDS SRL, privind termenul de livrare si / sau modificarea de pret existenta inainte de confirmarea comenzii .

Inainte de a comanda un produs, verificati daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care reintra in stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule.

 

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se dorestepastrarea facturii in format tiparit.

Toate produsele sunt livrate cu instructiuni de montaj si utilizare in limba romana si/sau engleza, daca in mod exceptional acestea au lipsit din colet , se pot trimite clientului in format electronic pe adresa de e-mail lasata in comanda.

Astfel, în general, comanda va ajunge la Dvs., a doua zi / a treia zi. Dar am vrea să întelegeti că depindem de firmele de curierat iar în perioadele aglomerate (de Black Friday, lunile noiembrie - decembrie, de 1 iunie, etc.) sau în situații excepționale, pot apărea întârzieri. Dacă nu ati primit coletul la timp, anuntati-ne și facem tot posiblul să rezolvam situatia.